Google-annonsering optimerad efter ditt affärsmål

AdRelevance är ledande inom marknadsföring för e-handel, specialiserade på att utveckla effektiva verktyg och processer som ger våra kunder en konkurrensfördel.

AdRelevance har en arbetsprocess som tar den fulla kraften av Googles AI och anpassar den till ditt specifika affärsmål

Google har världens bästa budgivningsalgoritm men den är universiell och inte anpassad till din affär. AdRelevance har verktygen, expertisen och processerna för att maximera Googles AI och ge dig en konkurrensfördel.

Certifierade Google Premier Partner, CSS Partner och med i Google International Growth Program

AdRelevance är en erkänd Google Partner och en av Sveriges topp 3 % mest framgångsrika byråer inom Google Ads.

Google Partner Premier 2024

AdRelevance tillhör de främsta 3 % av byråer globalt som uppfyller Googles strikta krav på prestanda, annonsutgifter och certifieringar. Denna status ger oss tillgång till exklusiva resurser och support, vilket möjliggör optimering av våra kunders kampanjer för maximal avkastning.

Google CSS Shopping Premium Partner

AdRelevance erbjuder fördelar som kan leda till lägre kostnader per klick (CPC) för våra kunder. Genom att använda vår jämförelsetjänst kan ni dra nytta av effektivare annonsering och förbättrad synlighet på Google Shopping.

Google International Growth Program

AdRelevance har tillgång till vassa verktyg och resurser för att stödja våra kunders internationella expansion. Programmet erbjuder insikter om globala marknader, lokaliseringsstöd och strategier för att nå nya kunder globalt.

Egenutvecklade verktyg som ger våra kunder en konkurrensfördel

Ger en överblick över prestanda och möjliggör snabba justeringar baserat på realtidsdata

Segmenterar produkter i effektiva kampanjer baserat på historisk prestanda för optimal investeringsfördelning.

Identifierar högkonverterande produkter samt söktermer och lägger till relevanta sökord för att öka trafik och försäljning.

Snabbt identifierar och åtgärdar problem i Merchant Center, från varningar till produktfel.

Dynamiskt hanterar sökordsstatus baserat på produktens tillgänglighet, för att undvika trafik till otillgängliga produkter.

Denna bild har ett alt-attribut som är tomt. Dess filnamn är promotion-customiser.png

Möjliggör snabba och effektiva kampanjanpassningar genom schemaläggning av tillfälliga annonstillgångar.

AdRelevance-effekten