Vi vill träffa nyfikna, drivna, digitala talanger

AdRelevance värdegrund

AdRelevance består av ett glatt och fokuserat team av specialister med teknisk kompetens och detaljerad affärsförståelse. Våra medarbetare har olika bakgrund men har några viktiga gemensamma egenskaper; drivna, glada, ödmjuka, ansvarsfulla och nyfikna.

 

Work-life-balans är högsta prioritet

Vår ambition är att AdRelevance skall vara synonymt med premiumkvalitet av våra kunder, partners och medarbetare. Vi vill att AdRelevance skall uppfattas som en stimulerande arbetsplats där alla utvecklas och får ansvar och hela tiden känner att de har en bra work-life-balans. Work-life-balans är mycket viktigt för oss, ingen jobbar övertid på AdRelevance.

 

AdRelevance har inget utåtritkat sälj, vi växer via nöjda kunders rekommendationer

AdRelevance som företag har en relativt lågmäld profil och drivs inte av att stå i rampljuset. Trots det en har vi en mycket stor efterfrågan av att få samarbeta med oss, utan något utåtriktat sälj. Vi växer via nöjda kunders och samarbetspartners rekommendationer. Det gör att vi kan gå in i kundsamarbeten  där det finns mycket goda förutsättningar för ett långsiktigt win-win-samarbete. Våra kundsamarbeten pågår ofta i flera år och vi har som mål att våra kunder skall känna att vi är en naturlig del av deras team.

 

Tydlig onboarding-process

Vi är ett starkt team utan intern konkurrens med högt i tak och vi tror mycket på kunskapsdelning. För alla nyanställda så har vi en tydlig onboarding-process som ger alla förutsättningar att komma in på ett bra sätt hos oss. För att börja arbeta hos oss behöver man inte vara ”fullärd”, det är viktigare att vara nyfiken och framåt. Vi har en framgångsrik, bevisad arbetsprocess som vi lär ut.

 

Utveckling, arbetsglädje och uppskattning

Vi ser det som en av de viktigaste sakerna att alla medarbetare känner att de utvecklas och känner arbetsglädje. Vi arbetar i en bransch och med produkter som ständigt utvecklas vilket är stimulerande och det gör det naturligt att vi som företag utvecklas och våra medarbetare med det. Vi vill även att varje individ skall känna att de får möjlighet att utvecklas och växa inom företaget och känna att de verkligen uppskattas.

 

Snabba fakta

2017 & 2018 blev vi utsedda till Veckans Affärer Superföretag och kommer även bli det 2019.

Vi är en Google Premier Partner och vann Googles tävling ”Bästa Kundcase” i en tävling mellan ca 100 Partner-byråer i Sverige.

Vi sitter i ljusa, trevliga lokaler på Drottninggatan i centrala Stockholm.

Varmt välkommen att kontakta oss!

 

Praktik/trainee- Stockholm

Vi söker drivna personer som är intresserad av ett framtida jobb inom Google Ads och/eller Facebook Ads.

Läs mer

Google Ads-specialist

Vi söker en driven person med erfarenhet av Google Ads som vill jobba på en professionell digital byrå i centrala Stockholm.

Läs mer

Facebook Ads-specialist

Vi söker Facebook Ads-talanger i Stockholm, har du minst 1 års erfarenhet av Facebooks Business Manager-konto?

Läs mer